Galvenie nosacījumi

Ikmēneša nomas cena

Katrai precei mājaslapā ir norādīta summa, kas būs jāmaksā mēnesī par preču nomu. Noma ir jāmaksā visu maksimālo nomas periodu vai arī līdz brīdim, kad vēlies preci atdot atpakaļ. Šādos gadījumos, lūdzu, paziņo mums par preces atdošanu uzreiz pēc kārtējā mēneša nomas maksas veikšanas. Nomas līgums stāsies spēkā brīdī, kad Tu saņemsi preci. Tādējādi Tavā pirmajā rēķinā nomas maksa būs par nepilnu mēnesi, jo tiks aprēķināta par periodu no piegādes dienas līdz Tavam izvēlētajam rēķina saņemšanas datumam. Nākamie rēķini savukārt jau ietvers nomas maksu par pilnu mēnesi.

Maksimālais nomas periods

Visām precēm ir viens maksimālais nomas periods - 24 mēneši. Ja veiksi nomas maksājumus visu maksimālo nomas periodu , tad prece pāries Tavā īpašumā, piemaksājot tikai 1 EUR.

Pasūtījuma apstiprināšana

Lai mēs varētu apstiprināt Tavu pasūtījumu, Tev savā pieteikumā jāpiekrīt norādīto personas datu pārbaudei. Tālāk mēs izvērtēsim sniegtās informācijas patiesumu, kā arī Tavu kredītvēsturi un zvanīsim Tev 1 darba dienas laikā, lai saskaņotu pasūtījumu un piegādi. Tāpēc, lūdzu, pārliecinies, ka pieteikumā esi norādījis precīzu telefona numuru un darba laikā pa to esi sazvanāms. Ja Tu veic pasūtījumu Latvijas Pastā vai mūsu birojā, Tavu personas datu apstiprināšanai pietiks ar derīgas pases vai e-ID kartes uzrādīšanu.

Piegāde

Visām precēm tiek nodrošināta piegāde visā Latvijā, izmantojot Nomo vai DPD kurjeru. Preču piegāde tiek nodrošināta 3-5 darba dienu laikā, bet mēs vienmēr cenšamies to nogādāt Tev pēc iespējas ātrāk.

 

Preču atgriešana

Nomo.lv galvenā priekšrocība ir iespēja jebkurā brīdī pārtraukt līgumu un atdot preci atpakaļ. Tāpēc droši lieto preci tik ilgi, cik vēlies! Nomo.lv nav noteikts minimālais nomas periods – tādējādi Tev ir iespēja pārtraukt nomu jebkurā brīdī līdz maksimālā nomas termiņa beigām (24 vai 30 mēnešiem). Vairāk informācijas lasi "Preču atgriešanas sadaļā".

Preču atgriešana iespējama tikai precēm, kuras tiek nomātas! Ja esi izvēlējies preci ar 30 dienu pēcapmaksu, tad to atgriezt var tikai pirmo 14 dienu laikā, ar nosacījumu, ka tā nav lietota un ir saglabāts oriģinālais iepakojums. Vairāk info (šeit).

Izpirkuma summa

Tu vari izpirkt ikvienu preci un iegūt to savā īpašumā jebkurā laikā. Ja nomāsi preci visu maksimālo nomas periodu (24 vai 30 mēnešus atkarībā no izvēlētās preces), varēsi to izpirkt par 1 EUR. Ja vēlēsies izpirkt preci pirms tam, vienkārši sazinies ar mums, un mēs tev piedāvāsim izdevīgu izpirkuma cenu.

Vai iznomājamās preces ir jaunas?

Nomo Tev piedāvā pilnīgi jaunas un kvalitatīvas preces oriģinālajā iepakojumā, kurām ir ražotāja noteiktā 2 gadu garantija un nekādu slēptu līguma nosacījumu. 

Savukārt tās preces, kuras mūsu klienti pēc nomas ir atdevuši atpakaļ, otrreizējai nomai tiek piedāvātas atsevišķā mājaslapas sadaļā Mazlietotās preces.

Vai manai precei ir garantija?

Jā, katrai Nomo.lv precei ir garantija visu nomas periodu, tāpēc, ja gadījumā tā ir salūzusi, vienkārši sazinies ar mums, un mēs Tev palīdzēsim atrast tuvāko servisa centru un vienoties par remontu!

Saņemot preci ar 30 dienu pēcapmaksas nosacījumiem, Tu saņemsi arī garantijas talonu, kurā būs norādīts kā rīkoties un kur meklēt garantijas servisu, ja prece nedarbojas kā nākas.

Ņem vēra, ka, salīdzinājumā ar jaunām precēm, lietotām precēm garantija būs mazāka par 2 gadiem (pie katras šādas preces mēs norādām precīzu garantijas beigu termiņu).

Kam pieejams Nomo pakalpojums?

Nomo pakalpojums pieejams tikai Latvijā dzīvojošām privātpersonām vecumā no 21 līdz 75 gadiem, kam nav būtisku neatmaksātu parādu vai kredītsaistību.

Bez slēptām maksām un komisijām

Nomo.lv nav nekādu slēptu maksu. Tev būs jāmaksā tikai un vienīgi ikmēneša nomas maksa un piegāde, bet to mēs pievienosim pirmā rēķina maksai. Ja vēlies pārtraukt nomu, tad Nomo.lv papildus nodrošinās bezmaksas kurjeru, lai Tev būtu iespēja nosūtīt preci atpakaļ.
Ja izvēlējies preci ar 30 dienu pēcapmaksas pakalpojumu, komisija būs jāmaksā tikai un vienīgi, ja pirmo 30 dienu laikā apmaksu par preci nevarēsi veikt un, paziņojot to mums, izvēlēsies atlikt maksājumu.

Kas ir Nomo?

Kas ir Nomo?

Jaunu preču noma, kas sniedz brīvību, iespēju pārdomāt jebkurā laikā un izvēlēties citu preci, ja vēlies. Ar Nomo Tu vari iegūt jaunas un modernas lietas uzreiz, veicot nelielus ikmēneša maksājumus. Ja nomā tās līdz maksimālā nomas perioda beigām (24  mēnešus), šīs lietas kļūst Tavas, piemaksājot tikai 1EUR. Ja jūti, ka vairs nevēlies tās nomāt, vienkārši atdod tās mums atpakaļ jebkurā laikā bez papildu maksas un saistībām! 

Atšķirībā no ierastiem preču nomas pakalpojumiem, Nomo piedāvājuma pamatā ir pilnīgi jaunas preces. Bet atšķirībā no līzinga – Nomo līgumu ir daudz ātrāk un vienkāršāk noformēt, kā arī pārtraukt.Visām jaunajām precēm ir 2 gadu garantija, un te nav nekādu slēptu līguma nosacījumu. Tomēr, ja vēlies, vari iznomāt arī mazlietotas preces lētāk par jaunajām.

Jaunums - tagad vari Nomo preces arī nopirkt. Turklāt visām precēm pieejama arī 30 dienu pēcapmaksa. Tātad, ja nopirksi preci tagad, maksāt varēsi 30 dienu laikā, bet, ja saproti, ka šo 30 dienu laikā apmaksu veikt tomēr nevarēsi - nebēdā! Mēs piedāvājam iespēju atlikt maksājumu par papildus 30 dienām, šādu iespēju varēsi izmantot vairākas reizes.

Kā Nomo atšķiras no līzinga?

Noslēgt līgumu ar Nomo ir daudz vieglāk un ātrāk, nekā pieteikties līzingam. Tev jānorāda mazāk personas datu un nav jāpiesakās atsevišķi līzinga uzņēmumā. Pieteikšanās Nomo preču nomai vai iegādei ar 30 dienu pēcapmaksu notiek ātri, vienkārši un vienā mājaslapā. Turklāt pasūtījuma apstiprināšanai Tev ir tikai jāaizpilda pasūtījuma anketa. Arī preces lietošanas laikā Tu vari paturēt izvēles tiesības un vienkārši atdot preci atpakaļ, ja esi izvēlējies nomu un vairs nevēlies šīs saistības turpināt. Preces atdošana notiek bez papildu maksas un saistībām. Tev par šo vēlmi jāziņo uzreiz pēc kārtējā mēneša nomas maksas veikšanas, un Tu vari izvēlēties nākamo preci. Visām mūsu jaunajām precēm ir 2 gadu garantija un nekādu slēptu līguma nosacījumu.
Izvēlēties preces ar 30 dienu pēcapmaksu ir tikpat vienkārši - aizpildi pieteikumu, sagaidi zvanu un saņem preci. Jāmaksā 30 dienu laikā, bez nekāda papildus uzcenojuma, savukārt, ja saproti, ka apmaksu norādītajā termiņā veikt nevarēsi - nebēdā! Mēs piedāvājam iespēju atlikt maksājumu par papildus 30 dienām!

Vairāk par to, kā Nomo atšķiras no līzinga, uzzini šeit.

Kāpēc Nomo pakalpojumi ir izdevīgi?

Nomo lielākā priekšrocība ir tā, ka Tu vari iegūt sen kārotās lietas izmantošanai uzreiz, veicot nelielus ikmēneša maksājumus vai norēķinoties par precēm ar 30 dienu pēcapmaksu. Tu saņemsi pilnīgi jaunu preci ar kurjeru. Līgumu noformēt ir daudz vieglāk, nekā līzingu, un te nav nekādu ilgtermiņa kredītsaistību vai slēptu līguma nosacījumu. Piesakoties Latvijas Pastā vai mūsu birojā, pieteikties varēsi ar ID kartes vai pases uzrādīšanu. Ja gadījumā vairs nevēlies nomāt preci – paziņo par to mums uzreiz pēc kārtējā mēneša nomas rēķina apmaksas un atdod to mums bez papildu maksas un saistībām. Pēc tam droši izvēlies citu preci un slēdz jaunu līgumu.

Vairāk par to, kāpēc Nomo ir tik izdevīgs, lasi šeit.

Pasūtījuma veikšana

Kā veikt pasūtījumu?

Mūsu mājaslapā izvēlies Tevi interesējošo preci un aizpildi pasūtījumu. Mūsu operators pārbaudīs datus un preces pieejamību un 1 darba dienas laikā zvanīs Tev, lai saskaņotu pasūtījumu un piegādi. Tāpēc, lūdzu, pārliecinies, ka pieteikumā esi norādījis precīzu telefona numuru un darba laikā būsi pa to sazvanāms.

Pēc veiksmīgas pasūtījuma saskaņošanas ar mūsu operatoru, Tu saņemsi savu izvēlēto preci 3-5 darba dienu laikā ar kurjeru.

Vai varu nomāt vairākas preces?

Jā, Tu vari nomāt vairākas preces vienlaicīgi, bet to skaits ir atkarīgs no kopējā maksājuma limita, kāds Tev ir piešķirts. Katram klientam tas ir individuāls, un savu maksājumu limitu Tu vari apskatīt, ielogojoties savā profilā. Ja vēlies uzzināt ko vairāk, lūdzu, sazinies ar mums!

Kā veidojas mans mēneša maksājuma limits?

Iznomājot preces, mēs paļaujamies uz Tavu godaprātu un laicīgu rēķinu apmaksas ievērošanu. Jauniem klientiem diemžēl nevaram uzreiz piedāvāt iznomāt preces neierobežotā vērtībā. Tādēļ sākotnēji piedāvājam Tev starta limitu. Jo labāka sadarbība mums izveidosies ilgtermiņā, jo augstāku limitu spēsim piedāvāt! Jauniem klientiem maksimālais nomas maksājuma limits ir 80 EUR mēnesī.

Ja es gribu kādu citu preci, kuru neatrodu Nomo, ko man darīt?

Vienkārši sazinies ar mums un pastāsti, kādu preci Tu vēlētos nomāt – mēs noteikti parūpēsimies par to, lai to sagādātu!

Cik ilgā laikā saņemšu atbildi, vai mans pasūtījums ir apstiprināts?

Mēs izskatīsim Tavu pasūtījumu un atbildēsim pēc iespējas ātrāk, bet tas neaizņems vairāk par 1 darba dienu. Mūsu operators pārbaudīs datus un preces pieejamību un tad zvanīs Tev, lai precizētu pasūtījumu un piegādi. Tāpēc, lūdzu, pārliecinies, ka pasūtījumā esi norādījis precīzu telefona numuru un darba dienās esi pa to sazvanāms.

Vai pasūtījumu var veikt juridiska persona?

Nē, Nomo pakalpojums ir pieejams tikai privātpersonām. 

Vai pasūtījumu var veikt cita privātpersona?

Jā, pasūtījumu nepieciešamības gadījumā var veikt arī cita privātpersona, bet līgums tiks slēgts ar to cilvēku, kura personas kods tiks norādīts pieteikuma anketā (mājaslapā, Nomo birojā vai Latvijas Pasta nodaļā). Tādēļ, lūdzu, pārliecinies, ka pieteikumā tiek norādīts korekts personas kods. Pēc šiem personas datiem mēs izvērtēsim, vai apstiprināt pasūtījumu vai nē, un visas preces nomas saistības attieksies uz personu, kuras dati tiks minēti pieteikumā. Arī prece tiks izsniegta šo datu īpašniekam, uzrādot derīgu personu apliecinošu dokumentu.

No kā atkarīgs tas, vai manu pasūtījumu apstiprinās vai nē?

Tas, vai Tavu pasūtījumu apstiprinās, atkarīgs no tā, vai esi privātpersona un Tavs vecums atbilst noteiktajiem ierobežojumiem (21-75 gadi) un vai Tev nav kādu parādu vai nesamaksātu kredītmaksājumu.

Vai, veicot pieteikumu, man ir jāuzrāda bankas konta izraksts?

Veicot pieteikumu preces nomai, Tev nav nepieciešams mums uzrādīt sava bankas konta izrakstu. Mums pietiek ar to, ka Tu veic savu personas identifikāciju, norādot pieteikumā savus personas datus. 

Tomēr mēs paturam tiesības lūgt Tev sniegt šādu informāciju: bankas konta izrakstu par 6 mēnešiem, esošās darba vietas nosaukumu, ieņemamo amatu un darba vietas kontaktus. Šāda informācija mums nepieciešama, lai varam pārliecināties par Tavu spēju nākotnē veikt nomas maksājumus.

Preču piegāde

Cik maksā preces piegāde?

Preces piegādes izmaksas atkarīgas no vietas, kur vēlies šo preci saņemt, piemēram, ja prece ir mazgabarīta un vēlies to saņemt ofisā, tas būs pilnīgi bez maksas. Preces izmaksas atkarīgas no tā, kur atrodies (Rīgā, vai ārpus tās), kā arī preces izmēra un svara. Preces piegāde notiek jau 3 – 5 darba dienu laikā, pēc Tava pasūtījuma apstiprināšanas.
Precīzas izmaksas Tev uzrādīs sistēma, kad norādīsi, kur dzīvo un kā vēlies preci saņemt.

Kā es saņemšu savu preci?

Tu vari  saņemt to ar kurjeru, kas piegādās preci Tev vēlamajā vietā.

 

Cik ilgā laikā notiek preces piegāde?

Preces piegāde tiks veikta 3 – 5 darba dienu laikā no pasūtījuma apstiprināšanas brīža, bet mēs to centīsimies Tev nodrošināt pēc iespējas ātrāk. Ja gadījumā prece nav pieejama pie mūsu piegādātājiem, tās piegāde varētu aizņemt arī ilgāku laiku, taču šajos retajos gadījumos mēs noteikti Tevi par to informēsim.

Kas notiek, ja nevaru saņemt preci, kad ierodas kurjers?

Mūsu operators sazināsies ar Tevi, lai vienotos par izdevīgāko laika intervālu, kurā vēlies saņemt pasūtīto preci. Tāpēc, lūdzu, centies šajā laikā būt norādītajā adresē. Kurjers Tevi brīdinās par precīzu piegādes dienu vienu dienu iepriekš. Ja konstatē, ka norādītajā laikā tomēr nevarēsi saņemt preci, lūdzu, laicīgi paziņo par to mums, lai varam vienoties par citu piegādes laiku.

Vai ir iespēja preci saņemt, aizejot uz jūsu biroju vai veikalu/preces izņemšanas punktu?

Ja gadījumā nevēlies pieskaņoties kurjera laikiem, bet labāk vēlies izņemt preci pats, Tu to vari izdarīt, ierodoties uz mūsu biroju! Noformējot pasūtījumu, pie preces saņemšanas vietas Tev vienkārši jāatzīmē preces "paņemšana Nomo birojā" un, kad saņemsi SMS par preces pieejamību, dodies tai pakaļ! Mūsu adresi un darba laikus vari apskatīt šeit.

Vai par preces piegādi jāmaksā pirms vai pēc piegādes?

Rūpējoties par to, lai Tev nebūtu lieku raižu, mēs pievienosim piegādes maksu pirmā mēneša rēķinam vai 30 dienu pēcapmaksas rēķinam. Šādi Tev nevajadzēs maksāt iepriekš vai atsevišķi.

Līguma nosacījumi

Kādiem nosacījumiem jāatbilst, lai noslēgtu līgumu?

Noslēgt līgumu ar Nomo var tikai privātpersonas, kas dzīvo Latvijā un ir vecumā no 21-75 gadiem un kam ir laba kredītvēsture, lai mēs varētu droši paļauties, ka Tu pildīsi savus ikmēneša nomas maksājumus un godprātīgi atdosi mums atpakaļ preci, ja nevēlēsies to vairs nomāt.

Tas pats attiecas uz preču iegādi ar 30 dienu pēcapmaksas pakalpojumu - mums jābūt pārliecinātiem, ka apmaksa tiks veikta vai arī Tu laicīgi mums paziņosi par maksājuma atlikšanu vēl uz 30 dienām.

Vai man var vienlaicīgi būt vairāki līgumi/preces?

Jā, Tu vari nomāt vairākas preces vienlaicīgi, bet to skaits ir atkarīgs no kopējā maksājuma limita, kāds Tev ir piešķirts. Katram klientam tas ir individuāls, un savu maksājumu limitu Tu vari apskatīt, ielogojoties savā profilā. Ja vēlies uzzināt ko vairāk, lūdzu, sazinies ar mums!

Kas notiek, ja līguma darbības laikā mainās mana dzīvesvieta un līdz ar to arī preces atrašanās vieta?

Tas nekas! Tikai, lūdzu, laikus paziņo mums par šāda veida izmaiņām, lai mēs par tām esam informēti.

Kāds ir minimālais nomas līguma termiņš?

Nomo.lv nav minimālā nomas termiņa – tur arī ir šī pakalpojuma priekšrocība! Ja vēlies pārtraukt nomu, vari jebkurā laikā atdot mums atpakaļ preci bez papildu maksas, izvēlēties nākamo un slēgt ar mums jaunu līgumu!

Kas man jāievēro līguma darbības laikā?

Pret saņemto preci jāizturas saudzīgi un rūpīgi, nebojājot to un saglabājot tās oriģinālo iepakojumu, jo, ja nomāsi preci līdz maksimālā nomas perioda beigām (24 vai 30 mēnešus atkarībā no izvēlētās preces), prece kļūs Tava, papildus samaksājot tikai 1 EUR. Arī iegādājoties preces ar 30 dienu pēcapmaksu, prece kļūst Tava, kad esi veicis pilnu apmaksu, bet lietot to vari uzreiz! Savukārt, ja izvēlēsies nomu pārtraukt, Tev šī prece būs jāatdod atpakaļ mums. Visām precēm ir 2 gadu garantija, nekādu slēptu līguma nosacījumu, un pirmā mēneša laikā ir spēkā attālinātā līguma iespēja atkāpties no nomas līguma 14 kalendāro dienu laikā no preces saņemšanas dienas.

Vai man ir jāsaglabā oriģinālais preces iepakojums visu nomas periodu?

Jā, ja gadījumā Tu vēlēsies atdot mums iznomāto preci pirms maksimālā nomas perioda beigām (24 vai 36 mēnešiem atkarībā no izvēlētās preces), to varēs izdarīt tikai kopā ar tās oriģinālo iepakojumu (kasti, pilnu komplektāciju, instrukcijām utt.). Atsevišķām precēm – tādām, kā velosipēdiem, riepām, lielajai sadzīves tehnikai, trenažieriem – oriģinālais iepakojums nav paredzēts, tāpēc šādas preces atgriešanas gadījumā Tev ir jāiepako tā, lai ir ērti un droši tās transportēt (kā piemērs, ietīšana ar plēvi, to nofiksējot ar līmlenti).

Vai precei ir garantija?

Jā, jaunām precēm ir 2 gadu garantija, tāpēc, ja gadījumā tā ir salūzusi, vienkārši sazinies ar mums, un mēs Tev palīdzēsim atrast tuvāko servisa centru un vienoties par tās remontu. Tāpat mēs piedāvājam ekskluzīvu iespēju bojāto preci aizvietot, lai Tu varētu lietot līdzvērtīgu preci, kamēr tiek nokārtots jautājums ar garantiju.
Preces aizvietošana, garantijas servisa laikā, iespējama tikai preci nomājot.

Mazlietotajām precēm garantijas laiks attiecīgi ir īsāks, bet tas noteikti tiek norādīts mājaslapā pie katras preces.

Kas notiek, ja prece salūzt?

Droši zvani mums, lai nogādātu to remontā pēc iespējas ātrāk. Ja pie vainas būs tehnisks bojājums – remonta laikā Tev nebūs jāmaksā preces nomas maksa. Ja bojājums būs mehāniski nodarīts, Tev būs jāatlīdzina tās vērtība.
Ja izvēlējies 30 dienu pēcapmaksas pakalpojumu, saņemot preci, saņemsi arī garantijas talonu, kurā būs norādīts rīcības plāns šādās situācijās un servisu kontakti, pie kuriem vari vērsties. Ja kaut kas nav skaidrs - vienmēr, droši vari zvanīt arī mums.

Vai prece ir apdrošināta?

Nē, prece nav apdrošināta, bet tai ir ražotāja piemērotā 2 gadu garantija (izņemot lietotās preces, kurām garantijas laiks piemērots individuāli), kas attiecas uz tehniskiem bojājumiem. Ja Tev gadīsies preci mehāniski sabojāt, Tavs maksimālais atbildības apmērs būs līdzvērtīgs atlikušā līguma darbības laika maksājamajai summai. 

Vai pēc maksimālā nomas perioda prece paliek manā īpašumā?

Jā, pēc maksimāla nomas perioda (ja būsi veicis visus 24 vai 30 maksājumus), mēs piedāvāsim Tev iegādāties šo preci tikai par 1 EUR, un tā turpmāk būs Tava!

Vai nomas fakts parādīsies kā manas saistības aktīvo saistību un parādsaistību datu bāzēs (Paus, Creditreform utt.)?

Nē, šis līgums nav kredītsaistību līgums, un tas neparādīsies parādnieku reģistros, ja apzinīgi pildīsi savas saistības un ikmēneša nomas maksājumus vai arī, ja izlemsi, ka preci vairs nevēlies nomāt, paziņosi par to uzreiz pēc kārtējā mēneša nomas rēķina apmaksas un godprātīgi to atdosi mums.

Ko darīt, ja pēc maksimālā nomas perioda es nevēlos izpirkt preci pa 1 EUR?

Viss kārtībā – atdod mums atpakaļ preci un droši izvēlies nākamo, slēdzot jaunu līgumu!

Ja man prece ir iepatikusies un es gribu to līguma darbības laikā iegūt savā īpašumā, vai tas ir iespējams?

Protams! Ja nomāsi preci līdz maksimālā nomas perioda beigām (24 vai 30 mēnešus atkarībā no izvēlētās preces), tā pāries Tavā īpašumā, piemaksājot tikai 1 EUR, bet, ja vēlies to iegūt ātrāk – sazinies ar mums, un mēs pat Tev piešķirsim cenas atlaidi! Izpirkt preci vari jebkurā Tev vēlamā laikā.

Preču atgriešana

Preču atgriešana

Nomo.lv galvenā priekšrocība ir iespēja jebkurā brīdī pārtraukt nomas līgumu un atdot preci atpakaļ. Tāpēc lieto preci tikai tik ilgi, cik vēlies! Nomo.lv nav noteikts minimālais nomas periods – tādējādi Tev ir iespēja pārtraukt nomu jebkurā brīdī līdz maksimālā nomas termiņa beigām (24 vai 30 mēnešiem atkarībā no izvēlētās preces).

Precei, kuru esi iegādājies ar 30 dienu pēcapmaksas nosacījumiem, ir spēkā tikai attālinātā līguma iespēja atkāpties no līguma 14 kalendāro dienu laikā no preces saņemšanas dienas.

Kā es varu atdot preci, ja esmu izlēmis/-usi ka negribu pagarināt līgumu uz vēl vienu mēnesi?

Sazinies ar mums, un mēs visu nokārtosim! Preci varēsi atdot mums bez maksas ar kurjeru vai atvest to uz mūsu biroju un pēc mirkļa jau izvēlēties jaunu! Ja atgriezīsi preci, pirms pirmā rēķina saņemšanas, rēķinu par piegādi Tev atsūtīsim atsevišķi. Vairāk par preču atdošanu uzzini šeit.

Kad man ir jāpaziņo par to, ka nevēlos vairs turpināt nomu?

Tu jebkurā brīdī vari pārdomāt un atdot preci atpakaļ. Par nomas pārtraukšanu vajadzētu paziņot mums uzreiz pēc kārtējā (jaunā) ikmēneša rēķina nomaksas.

Kas jāņem vērā, ja gribu pārtraukt līgumu un atdot preci?

Tu to droši vari darīt! Tikai, lūdzu, parūpējies par to, lai prece, ko mums atdod atpakaļ, ir pienācīgi pieskatīta un labā stāvoklī, ar normālu nolietojumu un bez fiziskiem bojājumiem. Tāpat Tev jāsaglabā un jāatdod mums tās oriģinālais iepakojums, aksesuāri un pamācības. Un atceries – lai varētu atgriezt preci, Tev ir jābūt nomaksātiem visiem tekošajiem nomas rēķiniem. Ja atgriezīsi preci, pirms pirmā rēķina saņemšanas, rēķinu par piegādi Tev atsūtīsim atsevišķi. Pēc tam, kad būsi atgriezis preci, droši varēsi izmantot mūsu pakalpojumus atkal.
Precei, kuru esi iegādājies ar 30 dienu pēcapmaksas nosacījumiem, ir spēkā tikai attālinātā līguma iespēja atkāpties no līguma 14 kalendāro dienu laikā no preces saņemšanas dienas.

Vai es varu atteikties no līguma tā darbības laikā?

Protams! Tā arī ir Nomo lielākā priekšrocība! Tu jebkurā brīdī vari pārdomāt un atteikties no šī līguma. Mēs esam par to, lai Tava dzīve kļūst vienkāršāka un Tu varētu lietot jaunas preces un izmanot jaunas iespējas, nevis apgrūtināt sevi ar liekām saistībām! Ja nevēlies turpināt nomu, vienkārši sazinies ar mums uzreiz pēc kārtējā mēneša nomas maksas veikšanas un atdod mums atpakaļ preci bez papildu maksas. Pēc tam vari izvēlēties jaunu preci un slēgt jaunu līgumu. Ņem vērā, ka pirmajā mēnesī ir spēkā arī distances līgumā paredzētā iespēja vienpusēji atkāpties no nomas līguma 14 kalendāro dienu laikā no preces saņemšanas brīža.
Precei, kuru esi iegādājies ar 30 dienu pēcapmaksas nosacījumiem, ir spēkā tikai attālinātā līguma iespēja atkāpties no līguma 14 kalendāro dienu laikā no preces saņemšanas dienas.

Rēķinu apmaksa

Kā var veikt rēķina apmaksu?

Ikmēneša rēķinus par preces nomu Tev būs jāapmaksā pēc katra konkrētā preces izmantošanas mēneša Tevis izvēlētajā datumā. Šos rēķinus apmaksāt Tu varēsi, ielogojoties savā profilā mājaslapā, veicot pārskaitījumu no savas internetbankas, dodoties uz bankas filiāli vai Latvijas pasta nodaļām.

Arī 30 dienu pēcapmaksas pakalpojuma rēķinu atradīsi savā profilā.

Lai atliktu pēcapmaksas termiņu vēl uz 30 dienām: Veic pārskaitījumu no sava konta, maksājuma mērķī norādot “Piekrītu līguma Nr. [šeit norādi sava līguma nr.] pagarināšanai”
 

Ņem vērā

30 dienu pēcapmaksas un Preču nomas rēķinu apmaksas konti atšķirās!


Noma:

Swedbank: LV61HABA0551037909429

SEB banka: LV82UNLA0050021785672

Citadele: LV62PARX0016123060002

DNB banka: LV33RIKO0002930166199

 

30 dienu pēcapmaksa:

Swedbank:

LV33HABA0551038097822

Kas jānorāda ikmēneša rēķina maksājuma uzdevumā?

Ikmēneša rēķina apmaksai par preces nomu vai 30 dienu pēcapmaksu, maksājuma uzdevumā noteikti norādi savu līguma numuru!

Vai turpmākos ikmēneša nomas maksājumus var veikt cita privātpersona?

Jā, nepieciešamības gadījumā tā var darīt, bet noteikti par to jāinformē mūs, lai nerastos lieki pārpratumi ar rēķina apmaksas pārbaudi.

No kura brīža sāk aprēķināt nomas maksu?

Nomas līgums stāsies spēkā brīdī, kad Tu saņemsi preci. Tādējādi Tavā pirmajā rēķinā nomas maksa būs par nepilnu mēnesi, jo tiks aprēķināta par periodu no piegādes dienas līdz Tavam izvēlētajam rēķina saņemšanas datumam. Nākamie rēķini savukārt jau ietvers nomas maksu par pilnu mēnesi. 

Vai nomas maksa tiek skaitīta arī par tām dienām, kad prece man vēl nav atvesta?

Nē, nomas maksu sāk aprēķināt tikai no tās dienas, kad Tu fiziski saņem pasūtīto preci. Un rēķinus ik mēnesi Tu saņemsi datumā, ko būsi izvēlējies pie preces pasūtīšanas.  Tādējādi pirmā rēķina summa būs aprēķināta tikai par dienām, kas pagājušas no nomas uzsākšanas līdz rēķina saņemšanai. Bet pārējie rēķini jau ietvers maksu par pilnu nomas mēnesi.

Cik ilgā laikā man jāapmaksā saņemtais rēķins?

Ja nomā preci rēķina apmaksas datums būs norādīts ikmēneša nomas rēķinā, ko saņemsi uz savu e-pastu! 
Ja izvēlējies preces iegādi 30 dienu pēcapmaksu - apmaksa jāveic 30 dienu laikā, kopš pieteikuma izveidošanas. Ja šajā laika periodā saproti, ka apmaksu veikt nevarēsi, Tu to vari atlikt vēl uz 30 dienām, par līgumā norādīto maksu.

Cik bieži un kā es saņemšu nomas maksas rēķinus?

Tu saņemsi nomas maksas rēķinu elektroniski uz Tavu norādīto e-pastu Tevis izvēlētajā datumā, ko būsi atzīmējis, pasūtot preci. 

Kas notiek, ja es nemaksāju ikmēneša nomas rēķinus?

Mēs ceram un paļaujamies, ka tādā gadījumā Tu mums laikus paziņosi, ka vēlies nomāšanu pārtraukt un godprātīgi atdosi mums atpakaļ preci labā stāvoklī un pilnā komplektācijā. Savukārt, ja prece netiek atdota mums atpakaļ un Tu neturpini maksāt nomas maksu, mēs būsim spiesti Tev piemērot līgumsodu un pēc tam risināt šo jautājumu Latvijas Republikas likumdošanas paredzētajā kārtībā.

Atceries, ka Tu neesi tiesīgs atsavināt (pārdot), ieķīlāt vai citādi apgrūtināt preci vai tās daļu. Neievērojot šos noteikumus, Tu vari tikt saukts pie kriminālatbildības atbilstoši Krimināllikuma 179. panta pirmās daļas (180.panta pirmās daļas) noteikumiem (piesavināšanās).

30 dienu pēcapmaksa

Kā iegādāties preci?

Tagad Nomo piedāvā iespēju preces ne tikai nomāt, bet arī iegādāties preces uzreiz. Kad esi atradis kāroto preci, izvēlies “30 dienu pēcapmaksa” un spied pogu “Pirkt”. Pēc tam aizpildi vienkāršu pieteikumu un gaidi, līdz mēs ar Tevi sazināsimies.

Vai varu nopirkt vairākas preces?

Jā, Tu vari pirkt vairākas preces, bet to skaits atkarīgs no kopējā maksājuma limita, kāds Tev ir piešķirts. Katram klientam tas ir individuāls un savu maksājumu limitu Tu varēsi redzēt, ielogojoties savā profilā. Ja esi jauns klients, tad uzreiz varēsi nopirkt tikai vienu preci, bet, ja mēs redzēsim, ka apmaksu veic laicīgi un bez problēmām, tad nākošreiz varēsi pieteikties vairākām precēm vienlaicīgi.

Kad man jāveic maksājums par preci?

Lieto preci jau tagad un rēķina apmaksu veic 30 dienu laikā, pēc pieteikuma izveidošanas. Kopā ar preci, saņemsi rēķinu par preci* (arī tās piegādi), garantijas talonu un līgumu. Atceries, ka, lai saņemtu preci, Tev jāuzrāda pase vai ID karte un preci vari saņemt tikai Tu.
*Nomo.lv patur tiesības arī atsevišķos gadījumos prasīt priekšapmaksu par preci.

Ko darīt, ja nevarēšu veikt maksājumu 30 dienu laikā?

Ja šo 30 dienu laikā saproti, ka apmaksu veikt nevarēsi - Tev ir iespēja atlikt maksājumu vēl uz 30 dienām, veicot apmaksas termiņa atlikšanas komisiju. (maksājums netiek atskaitīts no preces apmaksas summas)

Kā es varu atlikt maksājumu?

Kad būsi saņēmis preci, Tev būs iespēja veikt rēķina apmaksu 30 dienu laikā. Ja termiņš (30 dienas) tuvojas beigām un saproti, ka apmaksu tomēr nevarēsi veikt laikā, Tu vienmēr vari sazināties ar mūsu operatoriem (+371 67799886), kuri būs priecīgi Tev palīdzēt, sniedzot informāciju par maksājuma atlikšanu. Atlikšanas maksājuma apjoms būs norādīts pie katras preces, to varēsi redzēt arī līgumā.

Lai atliktu apmaksas termiņu: Veic pārskaitījumu no sava konta, māksājuma mērķī norādot “Piekrītu līguma Nr. [šeit norādi sava līguma nr.] pagarināšanai”

Ņem vērā

Kamēr neesi veicis pilnu preces apmaksu, tā joprojām ir Nomo.lv īpašums un to ir aizliegts atsavināt, ieķīlāt vai citādi apgrūtināt, vai nodot Trešajai personai lietošanā.

Cik ilgi es varu atlikt maksājumu?

Iespēju vari izmantot vairākas reizes, bet katru reizi tas ir jāsaskaņo, zvanot mūsu draudzīgajiem operatoriem!

Kā rīkoties ja nevari veikt maksājumu savlaicīgi?

Kā rīkoties ja nevari veikt maksājumu savlaicīgi?

Mēs saprotam, ka var mainīties finansiālā situācija, tāpēc, ja nevari veikt kārtējo maksājumu nekavējoties, sazinies ar Nomo.lv maksājumu nodaļu. Mūsu darbinieki Tevi uzklausīs un, saprotot kavējuma iemeslus, palīdzēs vienoties par Tev izdevīgāko risinājumu.

Atceries,  mēs esam, lai Tev palīdzētu!

 

Mūsu ieteikums:

  1. Sazinies ar Nomo.lv pats un brīdini par iespējamo kavējumu.
  2. Atgriez preci un pātrauc līgumu.
  3. Izvēlies lētāku preci no piedāvātā klāsta, lai samazinātu mēneša maksājumus.

 

Kavēta maksājuma gadījumā, mēs centīsimies ar Tevi sazināties.  Arī mēs būsim pretimnākošāki risinot Tavu situāciju, ja redzēsim, ka spēj uzņemties atbildību un  neizvairies no komunikācijas – atbildi  uz mūsu zvaniem un e-pastiem.

 

Atceries, ka savas finanses pārvaldi Tu pats un Tev ir jāspēj izvērtēt vai nākotnē maksājumus varēsi veikt savlaicīgi.

Kavētu maksājumu gadījumā mēs sadarbojamies ar parādu piedziņas uzņēmumiem Creditreform, Castovanni un Melnā Lapa.

 

Mūsu kontakti:

T. 67799886

e-pasts: norekini@nomo.lv